Kuidas hoiduda vähist

Tõlge Rajinder Singh Bhalla kodulehelt tema enda loal ( http://healthyindianow.in/ )

Mõned faktid vähi kohta –

  • Vähirakud toodavad 2 ühikut energiat samal ajal kui tavalised rakud toodavad 38 ühikut.
  • Väsimus, kurnatus
  • Kasvajad
  • Madal immuunsus

Faktid diabeedi, kõrge vererõhu ja kiire pulsi kohta

  • Neil ei ole algseid sümptomeid v.a. sage urineerimine

Faktid diabeedi, kõrge vererõhu ja kiire pulsi ravimite kõrvalmõjudest

  • Väsimus
  • Palju teisi kõrvalnähte

Diabeet, kõrge vererõhk ja kiirenenud südamerütm on kõik riskifaktorid vähi arenemiseks.

Ma seostan ülaltoodu järgmiselt:

Diabeet, kõrge vererõhk ja kiire pulss on kehapoolsed abinõud ainevahetuse kiiruse hoidmiseks vajalikul tasemel. Ainevahetuse optimaalne kiirus on vajalik, et tagada eluprotsessideks ja elutähtsate organite tööks vajalik energia.

  • Diabeet suunab rohkem glükoosi ( vere või muu kehavedeliku ühiku kohta) rakkudesse
  • Kõrge vererõhk saadab rohkem vedelikku rakkudeni, millega jõuab sinna rohkem glükoosi
  • Kõrge pulss suurendab otseselt ainevahetuse aktiivsust minutis

Kõik see töötab omaette andes piisavalt hingamisruumi või taastumisaega kogu meie süsteemile, et kudedes ära hoida suuremaid tagasipöördumatuid kahjustusi.

Ja nüüd saadame oma kehasse diabeedi, kõrge vererõhu ja kiire pulsi aeglustamise ravimid! Nad suruvad maha keha poolt tarvitusele võetud abinõud  vajaliku ainevahetuskiiruse hoidmiseks. Nende tõttu on kehas vähe energiat. Nende tõttu on ka südames energia defitsiit. See põhjustab vedeliku kogunemise rakkude vahele, mille tagajärg on kasvajad ja vähk.

Vähist hoidumiseks saab lugeda pikemalt minu blogist.

Lühidalt:

Krooniline mineraalide tasakaalustamatus veres aeglustab ainevahetuse kiirust, mille tulemusena tekkivaid terviseprobleeme nimetatakse ealisteks iseärasusteks ja sellega seotud haigusteks nagu kõrge veresuhkur, kõrge vererõhk, südamehaigused jne

Et taastada mineraalide tasakaal veres tee läbi hüdratsiooni/dehüdratsiooni tsüklid ja et suurendada ainevahetuse kiirust tee läbi kõndimise lamamise protseduurid nagu mu blogis kirjeldatud.

Kõnni 5 minutit hommikul kodus kerges tempos.

Peale kõndi puhka 5-10 minutit voodis

Korda seda 3 korda hommikul, pärastlõunal, õhtul ja enne magama heitmist. Nii teeb see kokku 12 kõndimise ja puhkamise protseduuri 5×12 = 60 minutit kõndi päevas! Seda võib teha valikuliselt nädalavahetustel kogu ulatuses ja tööpäevadel ainult hommikul ja õhtul.

Kõndimise idee on energia mobiliseerimises ja enne kui see saab kulutatud saabub puhkus. Sel viisil jõuab osa energiast ka nende elutähtsate organiteni, mis ei ole kõndimisega seotud.

Kõndimise lamamise tsükkel aitab ravida ka vananemisega seotud haigustest.

One thought on “Kuidas hoiduda vähist

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.