Üks ravi kõigile

Vananemise protsessi tagasipööramine

Tõlge Rajinder Singh Bhalla kodulehelt tema enda loal ( http://healthyindianow.in/ )

1.aste

Hüdratsiooni/Dehüdratsiooni tsüklid

  • Päev 1 – Joo 150 ml vett (2/3 klaasi) iga tunni aja tagant hommikul 7-st kuni õhtul kella 6-ni. Hoidu kõigist teistest jookidest nagu tee, mahl, piim, karastusjoogid jne
  • Päevad 2,3,4 – Joo 150 ml vett (2/3 klaasi) 1 tund enne igat sööki. Nii et kogu joodava vedeliku kogus päevas oleks 450 ml. Söö ½ teelusikatäit suhkrut iga tunni aja tagant. Kogu suhkru kogus päevas ei tohiks ületada 5 teelusikatäit. Mitte kasutada suhkruasendajaid. Ei mingeid maiustusi, ei jäätist ega karastusjooke ega mahlu see kursiivis osa ei ole vajalik – selgitus tuleb lõpus
  • Korda ülalkirjeldatut iga 10 päeva tagant esimese 3 kuu jooksul. Seejärel korda Päev1 ja Päev2 kord kuus.
  • Vähenda toidu kogust 20 % endisest. Kuid ära jäta ära ühtki toidukorda. Lihtsalt vähenda toidu kogust toidukorra ajal.
  • Piira vedeliku joomist teistel päevadel kuni 1 liitrini päevas. Jäta oma igapäevasest menüüst välja kõik puuviljamahlad, teed, karastusjoogid ja teised vedelikud. Kuid kõiki neid võid tarbida kord või kaks esimesel nädalal.
  • Alla 10 a lapsed peaksid jooma 25-50 ml vett iga tund 150 ml asemel.
  • Inimesed kellel on kõrge vererõhk ja kes võtnud kaua ravimeid peaksid olema ettevaatlikud. Alustage hüdratsiooni tsükleid sammhaaval. Võtke endale 1-2 kuud, et teha üleminek Päev 1 plaanilt Päev 2-le. Jälgige vererõhku 3-4 korda iga päev. Lõpuks peaksite diabeedist, vererõhu- ja kolesterooliprobleemidest vabanema
  • Kõikidest valudest peaks leevendus saabuma 7. päevaks.

Nii tahtis loodus:

Päev ja öö on hüdratsiooni/dehüdratsiooni tsükli plaan looduses.

Suvi ja Talv on looduse püüd inimeste eest hoolitseda, kes on põikpäised ja lähevad loodusega vastuollu.

Mis juhtub hüdratsiooni/dehüdratsiooni protsessis?

  • Hüdratsioon on protsess, milles varustatakse rakke toitaineterikka verega.
  • Dehüdratsioon on protsess, milles eemaldatakse rakkudest ainevahetuse jäägid.
  • Hommikune liikumine soolestikus on piisav märk looduse plaani paikapidavusest.
  • Hommikune liikumine soolestikus toimub peale 10-12 tunnilist dehüdratsiooni faasi.
  • Kroonilise kõhukinnisuse käes kannatavatel inimestel võtab see aega 24 – 48 tundi

2.aste

Kõndimine 2-5 minutit

  • Kõnni 2-5 minutit hommikul peale ärkamist. Kõndimist lõpetades peaksid olema täis energiat. Kõndimise kestus sõltub sinu vanusest ja tervisest, võid jalutada ka ainult 2 minutit.
  • Peale kõndimist heida uuesti voodisse pikali 10 minutiks. Sule silmad ja ole täielikult lõõgastunud. Energia ülejääk, mis tekkis kõndimisest saab kasutatud ära elutähtsate organite poolt väga kiire taastumisega. Nii et täielik puhkus on vajalik vahetult peale kõndimist.
  • Tee sellist kõndimist-lamamist 1 tunni vältel. Kui sul on kiire, puhka ainult 5 minutit
  • Järgi sama protseduuri ka 1 tund enne magamaminekut
  • Kõndimine päeva jooksul mujal ei lähe arvesse
  • Kõndimine üle 5 minuti pole tervisele hea
  • Kodused inimesed ja pensionärid võiksid teha seda ka pealelõunal.
  • Eesmärk on kõndida 12 korda päevas

Kõndimine ja puhkamise protseduur ravib välja südamehaigused ja ajuga seotud probleemid 30 päeva jooksul.

 Selgitused 2.astmele

Iga haigus on põhjustatud põletikust. Põletik on organismi kontrollimehhanism. Ülearused füüsilised pingutused põhjustavad samuti põletikke. 5-minutit  kõndimist suudab viia toitained rakkudesse. Kuid enne kui põletik saab alata, teeme me väikse puhkuse, mis peatab põletikulise protsessi enne selle algamist. Ja see on kokkuvõttes 100 korda efektiivsem mistahes põletikuvastasest reaktsioonist kehas.

 Proovime aru saada kuidas meie keha töötab.

  • Me sööme toitu. Toit liigub makku, seejärel peensoolde. Peensoolest imenduvad mineraalid verre.
  • Mineraalidega rikastatud veri filtreeritakse maksas
  • Seejärel jõuab maksast filtreeritud veri neerudesse, kus toimub järgmine filtreerimine.  Neerud tagavad kõigi mineraalide õige proportsiooni ja on vastutavad vere pH taseme säilitamise eest. Et vere pH säiliks on vajalik õiges vahekorras segu paljudest mineraalidest ja muudest ainetest.
  • Seejärel liigub kahekordselt filtreeritud veri südamesse, kust pumbatakse see edasi varustama kõiki keha rakke. Rakud on see koht, kus paikneb enamus keha vedelikust.
  • Vere ja mineraalide abil toimub rakkudes ainevahetusprotsess, mille käigus toodetakse energiat (kaloreid)
  • Seejärel jõuab see energia rakkudest tagasi musklitesse ja siseorganitesse, et need saaksid funktsioneerida ja teha füüsilisi toiminguid.

Teatud tervislikus seisundis toodab meie keha teatud koguse energiat. Muutustega toidus meie kehas toimuv ainevahetusprotsess ei suurene.

3.aste

  • Olen uuendanud 1.astet. Kui järgite seda, siis seal ei ole vajadust tarbida suhkrut nagu oli eelpool kirjeldatud. Aga ma jätsin ta sinna sisse just selgitava osa tõttu. Olen suhkru söömise põhjendusi lahti kirjeldanud allpool ja ma ei taha seepärast siit selgitavat osa suhkru tarbimise kohta eemaldada. Parem on kui ta jääb selle sammu juurde alles.
  • Söö ½ teelusikatäit suhkrut iga kahe tunni tagant
  • Suhkru manustamise üldkogus – mehed 6-9 tl päevas ja naised 4-6 tl päevas
  • Ärge arvestage suhkrut, mis on tee sees. Lõpetage tee joomine niipea kui võimalik. See on tervisele kahjulik kui teha seda regulaarselt iga päev.
  • Iga 6 päeva järel tehke suhkruga paus.
  • Kui veresuhkur on liiga madal hakkab keha lõhkuma rakke, et saada suhkur vajalikule tasemele. See on hetk, kui inimesel diagnoositakse diabeet. 
  • Pea meeles, et kui lõpetad suhkru söömise, võib sinu veresuhkru tase tõusta kõrgemaks.
  • See võib mõneks ajaks tõsta ka vererõhku. Nii et vajadusel kohanda oma vererõhku reguleerivaid ravimeid

4.aste

Kontrolli oma veresuhkrut, vererõhku ja pulssi 30 päeva tagant. Vastavalt näidule – kui veresuhkru näit on alla 200, vererõhk 140/90, pulss 90 lööki minutis või alla selle, siis plaani loobuda ravimitest 2-3 kuu jooksul.

Sel viisil saab normaliseerida veresuhkru, kõrge vererõhu probleemid ja pulsi kõikumised 3 kuni 6 kuu jooksul täielikult.

5.aste

Loe läbi blogi tekst põletike kohta ja võta oma keha ise kontrolli alla. Sa ei pea kunagi enam rääkima arstiga oma terviseprobleemidest.

Kuidas me saame tõsta puhkeaja ainevahetuse kiirust (RMR)?

Kõnni 3-5 minutit kerges tempos hommikul kodus. See põhjustab kerge tõusu südamelöökide sageduses ja suurendab energia juurdevoolu kõikidesse elutähtsatesse organitesse.

Olgu öeldud, et enne kõndimise alustamist oli meie RMR 1 kalor/minutis. Kõndides tõuseb meie RMR 5 kalorini. Sellest 5-st kalorist läheb 1 kalor organitele ja lisaks 1 kalor kõrgema südamerütmi hoidmiseks ja teiste organite töötamiseks selles rütmis, et hoolitseda keha suurenenud energiavajaduse eest. Ja enne kui sa väsid, peata kõndimine peale 3 kuni 5 minutit. Sinu südamelöökide kiirus ei aeglustu koheselt. Kui oled praktiseerinud mõned päevad, võid leida, et süda töötab kiiremini isegi kuni 30 minutit peale kõndimise peatamist.

Hüdratsiooni/dehüdratsiooni tsükkel taastab tervise. 1.aste ravib isegi kriitiliselt haigeid inimesi. Kuid see ei pööra ringi vananemisprotsessi, sest kehas ei toimu nõrkade või surnud rakkude taaselustamist. See juhtub ainult siis kui nende rakkude verevarustus paraneb. 5 minutiline kõnd tekitab üldise energia voolamise/kanaliseerimise. Ja kui inimene laskub puhkeseisundisse, võtavad elutähtsad organid selle kanaliseeritud energia tagasi, mille tulemusel surub süda selle kaugematesse rakkudesse, jäsemetesse. Tulemusena kiireneb rakkude ainevahetus kogu kehas. See aitab vananemisprotsessi tagasi pöörata.

Suurema koguse energia eraldamine elutähtsatele organitele eemaldab kehast toksiinid. Näiteks kolesterooli jm. Füsioloogiliselt tähendab kiirenenud südame rütm lisaks suurenenud energia tootmisele ka seda, et süda on võimeline varustama rikastatud verega suuremat hulka rakke. Tuleta meelde, et süda lööb nüüd kiiremini puhkeseisundis. Sellega kaasneb lisaenergia jõudmine mitte nendesse organitesse, mis seda kulutavad füüsilise koormuse ajal, vaid nendesse, mis ei ole seotud füüsilise aktiivsusega. Uutesse rakkudesse, milleni see veri varem ei jõudnud.

Üks kommentaar “Vananemise protsessi tagasipööramine”

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.