Üks ravi kõigile

Hüdratsioon -dehüdratsioon

Tõlge Rajinder Singh Bhalla kodulehelt tema enda loal ( http://healthyindianow.in/ )

1.Päev

  • Joo 200 kuni 250 ml vett iga tunni aja pärast suvisel ajal.
  • Joo 200 kuni 250 ml vett iga kahe tunni pärast talvisel ajal.

Võta vett lonkshaaval peale igat suutäit söögi ajal.

2.- 4. Päev

Joo 200 – 250 ml vett iga söögikorra ajal. Ei mingit vett ega muud vedelikku ülejäänud päeva jooksul. Ei mingit piima ega piimajooke, kohupiima, puuvilju ega puuviljamahla.

Kogu joodava vedeliku kogus neil päevil ei tohiks ületada 600 kuni 750 ml. Kui neil päevil keegi tunneb end eriti janusena, võib võtta väikse lonksu vett.

5. Päev

 Joo 200 kuni 250 ml vett, kuhu segatud ¼ tl soola iga toidukorra ajal

Joo lisaks 200 kuni 250 ml vett segatud ¼ tl soolaga ka 1 tund enne igat toidukorda.

6. Päev

Ära joo vedelikku sel päeval

7. -14 Päev

Joo 200 – 250 ml vett iga söögikorraga. Ei mingit vett ega teisi vedelikke ülejäänud päeva jooksul. Ei piima ega piimajooke, kohupiima, puuvilju ega mahla.

Kogu joodava vedeliku kogus neil päevil ei tohiks ületada 600 kuni 750 ml. Kui neil päevil keegi tunneb end eriti janusena, võib võtta väikse lonksu vett.

Nende 14 päeva jooksul saab terveneda kõigist haigustest k.a. ravimatuteks peetavatest haigustest.

Liigne vedelik kehas on üks ainevahetuse aeglustumise peamisi põhjuseid. Sellele lisaselgituste otsimiseks lugege minu blogi (www.healthyindianow.in)

Selliselt kirjeldatud vedeliku joomise protsess on mõeldud täiskasvanutele, mitte lastele.

Lühidalt minu  blogist

Krooniline mineraalide tasakaalustamatus veres viib ainevahetuse aeglustumisele, mis kaasneb vananemise ja sellega seotud haigustega nagu veresuhkru tõus, vererõhu tõus, südamehaigused jne

Mineraalide tasakaalustamiseks veres tee hüdratsiooni /dehüdratsiooni tsükleid ja suurenda puhkeoleku ainevahetuse kiirust kõndimise – puhkamise protseduuriga nagu mu blogis kirjeldatud.

Ainevahetuse kiiruse (RMR) suurendamiseks toimi järgnevalt

Kõnni 5 minutit kerges tempos hommikul oma kodus.

Peale kõndi puhka 5-10 minutit voodis.

Korda eelkirjeldatut 3 korda hommikul, pärastlõunal, õhtul ja enne magamaminekut. See teeb kokku 12 kõndimise ja puhkamise tsüklit ehk 5 x 12 = 60 minutit kõndi kogu päevas. Seda võib teha valikuliselt nädalalõpus ja tööpäevadel ainult hommikul ja õhtul.

Kõndimise mõte seisneb energia mobiliseerimises ja enne kui kogu koondatud energia saab realiseeritud saabub puhkus. Sel viisil saab osa koondatud energiast kättesaadavaks elutähtsatele organitele. Kõndimise ja puhkamise tsükli abil saab vabaneda ealiste iseärasustega seotud haigustest.

Ära unusta tegemast kord nädalas puhkepäeva. Isegi see protseduur võib olla liiga väsitav enamikele inimestest. Liigne väsitamine või endale liigse koormuse pealesurumine ei lahenda kunagi ühtki probleemi. 

Üks kommentaar “Hüdratsioon -dehüdratsioon”

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.