Hüdratsioon -dehüdratsioon

Tõlge Rajinder Singh Bhalla kodulehelt tema enda loal ( http://healthyindianow.in/ )

1.Päev

  • Joo 200 kuni 250 ml vett iga tunni aja pärast suvisel ajal.
  • Joo 200 kuni 250 ml vett iga kahe tunni pärast talvisel ajal.

Võta vett lonkshaaval peale igat suutäit söögi ajal.

2.- 4. Päev

Joo 200 – 250 ml vett iga söögikorra ajal. Ei mingit vett ega muud vedelikku ülejäänud päeva jooksul. Ei mingit piima ega piimajooke, kohupiima, puuvilju ega puuviljamahla.

Kogu joodava vedeliku kogus neil päevil ei tohiks ületada 600 kuni 750 ml. Kui neil päevil keegi tunneb end eriti janusena, võib võtta väikse lonksu vett.

5. Päev

 Joo 200 kuni 250 ml vett, kuhu segatud ¼ tl soola iga toidukorra ajal

Joo lisaks 200 kuni 250 ml vett segatud ¼ tl soolaga ka 1 tund enne igat toidukorda.

6. Päev

Ära joo vedelikku sel päeval

7. -14 Päev

Joo 200 – 250 ml vett iga söögikorraga. Ei mingit vett ega teisi vedelikke ülejäänud päeva jooksul. Ei piima ega piimajooke, kohupiima, puuvilju ega mahla.

Kogu joodava vedeliku kogus neil päevil ei tohiks ületada 600 kuni 750 ml. Kui neil päevil keegi tunneb end eriti janusena, võib võtta väikse lonksu vett.

Nende 14 päeva jooksul saab terveneda kõigist haigustest k.a. ravimatuteks peetavatest haigustest.

Liigne vedelik kehas on üks ainevahetuse aeglustumise peamisi põhjuseid. Sellele lisaselgituste otsimiseks lugege minu blogi (www.healthyindianow.in)

Selliselt kirjeldatud vedeliku joomise protsess on mõeldud täiskasvanutele, mitte lastele.

Lühidalt minu  blogist

Krooniline mineraalide tasakaalustamatus veres viib ainevahetuse aeglustumisele, mis kaasneb vananemise ja sellega seotud haigustega nagu veresuhkru tõus, vererõhu tõus, südamehaigused jne

Mineraalide tasakaalustamiseks veres tee hüdratsiooni /dehüdratsiooni tsükleid ja suurenda puhkeoleku ainevahetuse kiirust kõndimise – puhkamise protseduuriga nagu mu blogis kirjeldatud.

Ainevahetuse kiiruse (RMR) suurendamiseks toimi järgnevalt

Kõnni 5 minutit kerges tempos hommikul oma kodus.

Peale kõndi puhka 5-10 minutit voodis.

Korda eelkirjeldatut 3 korda hommikul, pärastlõunal, õhtul ja enne magamaminekut. See teeb kokku 12 kõndimise ja puhkamise tsüklit ehk 5 x 12 = 60 minutit kõndi kogu päevas. Seda võib teha valikuliselt nädalalõpus ja tööpäevadel ainult hommikul ja õhtul.

Kõndimise mõte seisneb energia mobiliseerimises ja enne kui kogu koondatud energia saab realiseeritud saabub puhkus. Sel viisil saab osa koondatud energiast kättesaadavaks elutähtsatele organitele. Kõndimise ja puhkamise tsükli abil saab vabaneda ealiste iseärasustega seotud haigustest.

Ära unusta tegemast kord nädalas puhkepäeva. Isegi see protseduur võib olla liiga väsitav enamikele inimestest. Liigne väsitamine või endale liigse koormuse pealesurumine ei lahenda kunagi ühtki probleemi. 

3 thoughts on “Hüdratsioon -dehüdratsioon

  1. Tere
    Lugesin läbi nii üks ravi kõigile, hüdratsiooni/dehüdratsiooni kui ka vanenemise protsessi tagasi pööramise. Nüüd ei oska otsustada, millist neist proovida. Olen hädas kõrgenenud veresuhkru ja kolesterooliga. Samuti on pidev väsimus. Samas tahtsin ka küsida, et kui neis artiklites kirjeldatud tsükkel lõppeb, siis kuidas peaks vett tarbima edaspidi või kui tihti neid hüdratsiooni/dehüdratsiooni tsükleid tegema peaks?

    Like

  2. Tere,
    Need tsüklid on mõeldud ravina, ainult selleks ajaks. Kui see läbi saab, siis tarbite vett edasi nii nagu soovite või kuidas kehal vajadus. Oleneb vanusest, aga mina soovitan väga lamamise-kõndimise protseduuri. Tegin ise seda ainult peale hommikusööki, kõndisin toast kööki ja tagasi, oma valitud tempos, aega täpselt ei mõõtnud, jälgisin pulssi et see tõuseks; ja siis lamasin kuni pulss langes tagasi, nii kolm korda. See kiirendab verevarustust oluliselt, seedimine kiireneb ja varbad-sõrmed läksid tuliseks mingil hetkel. Hea on samal ajal ka vett neelata lonkshaaval toidu söömise ajal, siis kui on korralikul suutäis läbi mälutud. See suurendab vedeliku kogust, esimesena hakkas rohkem tekkima sülge. Ka vere kogust, nii et veri saab kiiremini kanda toitaineid edasi ka toetades esimest protseduuri. Mulle oli suur üllatus oma esimene ilma veeta päev – arvasin et tekib suur janu, aga ei, olin teadlik, et ei saa enne kui õhtul….Kui Teil on veresuhkruga probleem,siis on suurenenud janu ja alustage enne lamamise-kõndimisega ja vee joomisega toidu vahele. Proovige kuidas keha reageerib, kuidas mõjub väsimusele, seedimisele.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.